My lovely Jim!

Var hemma hos underbara Jim igårkväll och vi satt och nördade oss med tecknade serier. Han är en av de absolut fantastiska personer jag känner och har insett att vi snart har varit vänner i ett år, tiden går så fort ibland. Det var nästan en heldag med honom eftersom jag följde me upp till konstskolan han går på och såg när klassern där visade upp performance de gjort, var riktigtskoj och snyggt gjort. Hade också turen att träffa på en bullterrier där som en av lärarna har. skoj skoj! Har också börjat dra ner på sockret en del, så igår hade jag köpt kesella jordgubblime som jag fryst in, va nästan som glass och nog mycket bättre än att dra i sig en Ben & Jerry.

Imorrn så blir det ut och fika med Jim och Charlie, plus en kompis till Charlie från fastlandet. skall bli trevligt!

Men visst är det som man säger "A gay man is a girls best accessorie"? Och visst får han mig att se lite bätte ut? haha


ha de nu så bra/Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0