Feel the Rush

                            


Hallå alla!

sitter just nu med extrem träningsvärk efter att ha ridit två dagar i rad, en uteritt och ett hopppass. Fatta hur otränad jag är, MÅSTE börja röra på mig mera. Men vad är inte bäst att göra när man är slut i kroppen om inte att sitta och se en tv-serie eller film som man gillar. Detta är vad jag gör, sitter just nu och ser på tv-serien Rush. Älskar den serien.


Rush
är en Australiensisk polis-serie,den handlar om 7 st poliser som tillhör ett speciellt team inom polisstyrkan som blir antagna alla möjliga fall, oftast lite mer farliga. De är centrerade runt två bilar med stöd från en kille som från deras polisstation kolla upp med hjälp av dator vilka personer de söker är, och om de är på jakt efter en bil så har han tillgång till att se bilder från övervakningskameror runt om i staden och kan lätt hitta det de söker. Man får följa dessa karaktärer i deras jobb men också lite utanför det. tyvärr kan jag tycka att de visar vissa saker som man tror skall komma en uppföljning på, men det gör inte det. Så man blir lite undrande över det. Men annars tycker jag att det är otroligt bra skådespelare och karaktärer och jag gillar sättet det är filmat på, lite mer äkta känsla på det hela än amerikanska serier som är så perfekt gjorda. Har läst att serien är baserat på ett riktigt team inom den australiensiskapolisen, kanske inte karaktärsmässigt, men det de gör m.m.

Detta var en serie jag råkade stötapå då jag inte hade något annat att se på, och jag har ingen aning om den  kommer till sverige, den har iallafall gått två säsonger i Australien. men för att vara snäll lägger jag upp länk till den som vill se.

http://www.surfthechannel.com/show/77743.html

ni får ha det så bra/Mini



Kommentarer
Postat av: Cicci

Låna kanske? Inget jätte bra alternativ men en nödlösning?

2009-09-23 @ 23:48:03
URL: http://niotimmar.blogg.se/
Postat av: ällen pällen - | - Feta barn är svårare att kidnappa.

Sv: Tur för dig :) Deras andra covers på tex Hot n Cold och The Look med Roxette är inte speciellt dumma de heller ;) Om du har spotify så finns de med där också upptäckte jag :D

2009-09-24 @ 00:00:19
URL: http://tjockisbarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0