Chocolate are a girls best friend!

Helt underbart, jag har lärt mig hur man gör praliner. En kvällskurs på en chokladaffär här i stan som mamma bokade in mig på. Evigt tacksam till henne. var inte alls svårt och man kan göra det hemma vilket jag måste göra, alla de praliner man fick med sig hem (vilket var en del) är nu efter två dagar slut. Och det var inte bara jag som ätit, blev en massa bjudande.
                                                             
Ha de fortsatt bra idag/Mini

  


Visst är det fina praliner, de va de som gjordes på kursen så jag lovar att jag inte har fejat och köpt dem!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Shit va coolt! :D Mums

2009-10-22 @ 14:13:12
URL: http://niotimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0