Stort och smått kan funka!

Okej,så jag är inte den smalaste tjejen i välden, borde väl gå ner lite, Men fan va bra man mår efter att ha köpt en skjorta på Vero Moda i storlek S, jag som vanligtvis har om jag har tur M och otur XL. Men S, har typ hänt en gång förut. Älskar detta mode att allt skall va stort, haha! men nu skall jag bara ligga o gotta mig och invänta morrondagen som skall gå i film och Ben & Jerry's-stuk med vännerna i klassen , funerar smått över vilken smak jag skall köpa men gött kommer de bli :) och nu skall jag fortsätta se på criminal minds,usch va bra det är och hur kan man inte tycka Dr.Reid är söt?

                                                                                                                                                                                                  ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0