One more week

usch o fy, fyller år om en vecka, mycket läskigt...men fan va kul festen skall bli, det kommer att bli 80-tals tema och jag håller nu på med att fixa outfit tll det.  har skaffat lite grejer och är inne nu på att köpa en lång luvtröja med rosa pantern på från cubus att ha på mig. skall bara se hur mycket pengar jag har efteratt ha köpt linser. Var hemma hos Josse och fixade ett mycket snyggt inbjudningskort!




Jag hade oturen att inte komma med i pop up art med min tavla, lite besviken blev man ju men det kändes kul att man vågade anmäla sig till det. Jag fick ju också några trevliga dagar i sthlm pågrund av det med att bara komma bort från ön även om jag inte gjorde mycket. fick iallafall en riktigt mysig  kväll där uppe!

ha de gött/ Mini, with only one more week as a teenager

Kommentarer
Postat av: Heléne

Nu är det den 14! Grattis på födelsedagen! :)

Hoppas du får en rolig dag!

/Heléne

2009-03-14 @ 15:47:30
URL: http://renrot.blogg.se/
Postat av: Heléne

Nu är det den 14! Grattis på födelsedagen!

Hoppas du får en rolig dag!

/Heléne

2009-03-14 @ 15:49:06
URL: http://renrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0