back to the good times!

så jag fyllde år, den dagen kom för att sedan försvinna men det var en bra dag! fick en del pengar (där i tvåhundra kr i 20 lappar som som mina kompisar i klassen gav mig, vilket är vad båtbiljetterna kostar för att jag åter igen skall kunna lämna denna ö och bege mig till huvudstaden. så snälla de är). Större delen av födelsedagen gick ut på att äta, vilket de oftast gör, och självklart blev min fest av i 80tals stuk, blev mycket trevligt med många hämska outfits
snygg som as va man, lyckades nästan tjata till mig de rosa shadesen, menmen...får köpa ett par istället.


snyggaste donnorna på stan, fic mååånga blickar när vi gick till max för att utfodra
Jillie (mitten)

till next time/ Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0