This Charming man

Läste idag klart Marian Keyes senaste bok; En Förtjusande man,  Och jag blev inte besviken. Älskar Marians böcker även om jag inte varit så förtjust i de två senaste hon skrivit, så riktigt njöt av denna bok. 

Skall inte berätta allt för mycket (vilket det ofta kan hända att jag gör, sorry) men den handlar iallafall om fyra kvinnor som alla har något med en stilig politiker att göra, eller haft. Flickvännen, fästmön, tonårsflickvännen och dennas tvillingsyster. Man får följa tre av dem mer under månaderna efter förlåvningen och det kommer sakta fram mer och mer saker om denne förtjusnade man. 

Det är en perfekt sommarbok och även om det är mycket hemskt i den så är den ett nöje att läsa. så snälla låt er dras in i denna värld på ca 735 sidor och upptäck Irland, stylister, bästavänner, fiender,journalister, transor, alkoholproblem, familjer, surfare, alla olika slags män(ja, de finns) och Bingo som tar alla chanser att fly.



och vill ni ha mer av liknande sort? läs Marians andra böcker.

Systrarna Walsh
-
Vattenmelonen
-En oväntad semester
-Änglar
-Är det någon där?

Fristående
-När Lucy Sullivan skulle gifta sig
-Sista chansen
-Sushi för nybörjare (
min absoluta favorit)
-Å andra sidan

Samlingar av krönikor
-Under täcket
-Tankar från sängkanten

Så ni som är sugna på nått att läsa, ta en av dessa feelgoodböcker som kanske inte alltid är de lyckligaste men som slutar med lyckliga slut!

ha de nu bra/ Mini


Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag införskaffade mig 4 pocket idag :) Känns skönt att ha ngt nytt att läsa. Jag läser gärna samma bok om igen och om igen. Tror jag är lite rädd för att hitta nya ;)

Men detta var ett bra tips :D

2009-07-26 @ 00:58:53
URL: http://niotimmar.blogg.se/
Postat av: Daniel

Låter som en bok för mej!

2009-07-27 @ 10:52:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0