surt,surt,surt

Gaaahhhhhh, inte kanske den bästa dagen någonsin, har haft lite tankar på att färga håret lite ljusare, inte blont med nästan så mamma va ju snäll o tipsa om toning så kunde jag ju pröva hur de känns. Det är inte ofta jag färgar håret och gör det bara i bruna nyanser, så köpte toning i en ljuare brun nyans utan någon tanke,gjorde som man skulle och det hände inget. Ja, ljusre toning tar ju inte på mörkt hår...där försvann 100 kr åt ingenting. jag är ju så smart ibland. Sen så för att roa mig lite lekte jag med sminket och fick fram nått som blev riktigt snyggt, så tänker ta kort. Då är batteriet slut och hittar inget som funkar. Och sist; har lagt pengar på ett set med 120 ögonskuggor på tradera men det hade gått upp till 400 kr, så kunde inte lägga ett högre bud för jag har inte pengarna. F*N säger jag bara!!! så nu skall jag roa mig med att klippa i gamla Elle-tidningar och snacka skit med Gonzales the Guru!!

Hoppas ni har haft en bättre dag en jag/ Mini


Kommentarer
Postat av: a

där ju de terapi för själen:D

2009-07-24 @ 09:01:44
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0