oh lovely shoes!

Haft en riktigt trevlig dag, träffat en massa släktingar på pappas sida och vart utepå det stället där min farfar kommer ifrån, har inte vart där sedan jag typ var ett år eller nått så det var kul att se.

Påvägen hem stannade vi till vid en affär som säljer billiga grejer och köpte där två par basketkängor för 200kr, ett par svarta och ett par röda, ville ha ett par vita men fanns inte i min storlek. har länge tänkt måla på ett par skor, men har aldrig viljat slösa pengar på ett par som är lite dyrare så dessa va perfeka, sitter och leker lite nu. blir ganska bra men måste fixa mer färg, har ingen svart eller vit färg. har jag tur är det öppet imorgon.                         


 ja, inte så tydligt kanske, men inte klart än, lägger ut fler bilder senare då jag kommit lite längre

ha det så bra// Mini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0