Oh, dont be sad

Ha ha, fick ett ryck i går kväll/natt med att först skissa upp en drake som jag sedan kalkerat över till ett större papper och färglagt. Har inte målat drakar sedan jag typ var 13-14 så det var kul att se hur mycket bättre jag blivit (ibland tror jag att jag bara blir sämre).  lägger även ut någon bild på hur jag såg ut efter jag målat klart, blev en del färgskvätt! men blev nog klar med bilden runt 2:oo på natten



         
         

                                      



byebye/Mini  




Kommentarer
Postat av: Cicci

sv: Ja såg att de var dina ögen :) Bilder är cool ju!



Nej jag har inte ringt till Destination Gotland. Men jag skall boka snart nu står de bara systemunderhåll på bokningen på internet så hoppas att man kan boka snart...



Fin drake :D

2009-07-28 @ 13:40:14
URL: http://niotimmar.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vad ledsen den ser ut :( Men den var jättefin :)

2009-09-20 @ 13:43:18
URL: http://viktoriahard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0