Nästan nytt

Jag är lite stolt att jag lyckas fixa bloggen lite..även om den inte ser klok ut. men bättre än förut, så det får va så tills jag (eller någon annan) fixar till den.

Fixat batterier till min kamera, men den är bara skit...många bilder blir så oskarpa eller pixliga. men det tar nog lång tid innan jag skaffar en ny, har annat jag vill lägga pengar på, men jag överlever jorden kommer inte gå under bara för att jag inte har det bästa, men jag kommer va iriterad. så de i min närhet får se upp, haha.

Men till något roligt, fick mail dag från usa, en dotter till det par som jag o min familj träffade förra veckan. Jättekul, men skall bara våga svara eftersom min skrivengelska inte är den bäst. men skall försöka skriva ihop något imorrn.




 ha en bra natt/ Mini in pink


Kommentarer
Postat av: Cicci

Gillar bilden i headern :)

2009-07-27 @ 23:17:55
URL: http://niotimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0