gahhh

är så lat på att skriva, många gånger för att jag hatar hur bloggen ser ut och även om en vän visade hur man gör för att att för att fixa den så fattar jag noll. koder o tjafs är inte min grej, blir bara förvirrad och vill inte göra fel, menmen...någongång skall de fixas till...när är fågan.

har haft en ganska tråkig sommar, inget jobb så är mest hemma. inte så kul. använde lite pengar till att resa till sthlm men det va inte så jättekul de med, va ensam i några dagar utom en där jag träffade underbara elin från klassen.

när skit o helvete med allt har inga ider eller hintar om hur framtiden skall se ut, men vi får hoppas på det bästa

men om det nu råkar finnas någon där ute som läser detta, jag har två toma dukar här hemma och vill du köpa en tavla så går det jättebra, skulle bli överlycklig om någon frågade :) har massor av ideer men vill ha en liten pusch att komma igång och älskar att måla tavlor som folk köper.

ha de gött/mini


Kommentarer
Postat av: Cicci

jag vill ha en tavla från dig!!!!!!

2009-07-16 @ 23:52:49
URL: http://niotimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0