America, america

Min moster och hennes man har besök från USA nu, släktingar till min mosters man vart morfar eller farfar var från gotland. Jätteroligt att träffa dem och prata på engelska, inte varje dag man gör det. Så vi grillade och jag hade gjort chocolate chip cookies till efterätt, namnam! Under middagen berättade också min kusin och hennes kille att det kommer tillökning i familjen i Mars, vilket är jättejätteroligt, så stort grattis till dem! och så kanske ma får en amerikansk brevkompis, paret från USA hade en dotter i min ålder och de trodde att vi skulle komma bra överens så jag gav dem min email så får se om det kommer något. hålla tummarna lite. skulle vara roligt att skriva med någon i en annan del av världen!

bye/Mini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0