kungligt besök och en flaska älva!

Fick trevligt besök i skolan idag, Jillie var på arbetsintervju inärheten så hon besämde sig för att komma och hälsa på. Mycket trevligt tyckte jag, så fick hon se hur jag har det och smaka på tai-maten som säljs på skolan. Kan säga att detta besök inte hjälpte mitt arbete idag då även om liite hände...Bruno blev iallafall lite mindre men svårt att jämföra honom med Brutus som är täckt med silikon. Men det är bara att jobba på bättre imorgon.

Sen på vägen hem var jag och hämtade ut en flska absint på posten, jättebra att man har någon i finland som kan köpa ut åt en, haha. men vet inte riktigt vad jag tyckte om det, smakade typ lite på tungan och jag tror att det kan funka om jag blandar det med sprite! Skall testa i helgen då några i klassen skall ut! trevligt trevligt.

men nu är det over and out, skall se på "The reader" och snacka med en hunk från huvudstaden// Moz

Kommentarer
Postat av: Jillie

Du kan inte blanda ut absint med sprite förstår du väl :P (Föresten, du får gärna länka till min blogg när du skriver om mig) Lovar att göra desamma till din. Tänkte ändra direkt där jag nämnde dig igår/förrgår, ingen koll på dagarna :P



/Jillie

2009-01-28 @ 00:49:31
URL: http://brieost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0