I mitten av en storm

Allt bara snurrar nu, jag är helt pank (44 kr på kontot räknas inte). om modern är snäll kommer jag att få pengar så jag kan köpa en duk som jag måste målat klart tills på fredag, lyckas jag med det är tänken att jag skall åka up med den till stora  huvudstaden och lämna ut den till en utställningsgrej för unga konstnärer. men bara för att jag gör det betyder det inte att den kommer med... och just nu håller jag på att bi sjuk, ha knappt någon energi och tårarna ligger så nära. Så jag undrar hur jag skall lyckas med det. Just nu vill jag bara ha starka armar som håller om mig och någon som säger att allt kommer att lösa sig, jag har inte lust att va själv och inte ha en aning om allt blir som man vill och oraoa sig för framtiden.

hoppas sthlm ger mig svar / Mini

Kommentarer
Postat av: Jillie

Hehe, visst blir han snygg? Lite för kort kropp men gillar honom ändå :D

2009-02-16 @ 22:46:31
URL: http://brieost.blogg.se/
Postat av: Jillie

Och föresten - vad är det för utställning? Skall till fastlandet snart och hade kanske varit kul att ta med en tavla, om det är något vem som helst an bidra till?

2009-02-17 @ 02:18:45
URL: http://brieost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0