I love bulls and I can not lie...

Vaknade med ont i halsen och ingen lust att gå till skolan men just som jag skall ringa och sjukanmäla mig så slår ängeln på min axel ner den lilla djävulen och ser till att jag med dubbla strumpor i conversen tar mig till skolan, vilket är ett helvete när de ligger is på gatorna. Jag var också tvungen att bära på en stor duk. Mina vantklädda fingrar frös fast i den vinkeln jag hade dem runt duken, men var inte oroliga, de mår bra nu!  Men efter lite krångel med den maskin som skulle hjälpa mig med att få upp den bild jag ville ha på duken så kunde jag börja måla. Och jag kom myyycket längre än vad jag trodde. Har jag tur kan jag bli klar i morrn!




och självklart har jag gjort en bullterrier! hur kan man annat än att älska den rasen? längtar tills den dag då jag kommer kunna skaffa en! Men nu är det lite för tidigt och jag har mycket annat jag vill göra, ex. att lämna fågelboet. skulle va helt underbart att ha något eget.

men nu är det slut för denna gång/ Mini

och får er som vill ha något att lyssna på säger jag bara; Cake!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0