Green like my eyes

ja ni... jag sticker till huvud staden, men på söndag morron vilket gör att jag hinner med att gå på min farmors 70 års kalas och sedan disco på kvällen! får se till att inte dricka för mycket och vara hemma i någelunda bra tid. så måste tvätta lite imorgon...men de går snabbt!

Lilla farmor var i vietnamn i två veckor och självklart fick man en liten present, denna gång ett grönt armband jag tror är gjort av jade, mycket fint...men kanske lite stort för min handled. jag får setill att inte tappa det :) annar


Kommentarer
Postat av: Jillie

sv: Yes - även om jag haft denna lugg i evigheter men inte orkat hålla efter den och delat den för bekvämlighetens skull. Men jag älskar lugg :D



Den var helt okej, perfekt lutning på platserna, lite väl små stolar och krångligt att manövrera sig.



De kommer va tre salonger så det är underbart. Ljudet och bilden funkade perfekt. Man vandrade dock genom inre rummet på Bistro för att komma in - det kändes konstigt att helt plötsligt stå i kö på dansgolvet där man brukar skaka röv :P

2009-02-20 @ 23:58:05
URL: http://brieost.blogg.se/
Postat av: Cicci

När fyller du år och när skall din fest vara btw? ;)

2009-03-07 @ 20:46:22
URL: http://niotimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0