Fester och bitmärken

Jag är nog en av få som svävar på moln efter att ha blivit biten av en hund. Vovven i fråga var en mycket söt bullterrier och det var ju inte så att hon bets hårt, ville bara busa med mig. Så det gjorde mig lycklig...tyvärr kan inte fadern min förstå kärleken till bullterrier jag har, men han är ju som han är. Blev också biten av min vän Cicci, vilket inte va lika kul eftersom hon inte bara bet i skinnet utan det kändes i muskeln också. Men det får gå, hon fyllde ju 20 :)

och pågrund av den händelsen med firande av vän var man då också på fest, vilket var trevligt men jag var lite seg eftersom jag varit ute med klasskompisarna kvällen innan. Va'fan håller på o hända med mig? va förut nästan aldrig ute, men sedan jag började på folkuni. så känns det som jag jämt är ute eller gör något med någon i klassen. Tur de...måste ta igen alla ensamma år jag hadde.

 // Mooozz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0