Woho, its a blue catmonkeyhuman!

fixatfixarfixat...Har nu äntligen fixat biljetter till premiären av James Camerons Avatar. Har längtat så nu i ett par månader efter att den skall komma. skall bli kul att se, tyvärr får jag inte se den i 3D...menmen! Då mina vänner som vill gå och se den inte befinner sig på ön och de som gör de inte vill se den eller inte har pengar drar jag med den person som nästan aldrig säger nej till bio. Min lillebror! Mmm...kan redan känna smaken av biopopcorn, kall cola och rysningar som går igenom kroppen när man tycker att nått är riktigt riktigt bra!

trailer:


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaa, visst vill man?! :D

2009-12-20 @ 19:42:25
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0